Kizlar bugün doktora gittim 33 haftalık hamileyim 23 temmuz sezaryen günü verdi doktorumuz çok heyecanlıyım günler nasıl gecicek bilmiyorum bugün tüm eksiklerimizi tamamladık dolap beşik yatak 2_3 gün sonra gelicek inşallah hastane çantasını hazırlamadim ama herşeyi tamam sağlıkla gelir kızım inşallah 🙏