Deletedmom_5 Dün akşamdan beri ara sıra adet olacakmışım gibi kasıklarım ve belim ağrıyor hemde baya bildiğiniz adet ağrısı acaba açılma falan olabilirmi kontrolümde haftaya doğum sancısı böylemi başlıyor bilenler aydınlatabilirmi ya
sedasyc Deletedmom_5 yalancı sancılar onlar canım bende de oluyor 39 haftalığım 3 4 haftadır sürekli adet olacakmış gibi sancı var. Yalancı sancılar rahimi doğuma hazırlıyor. Düzenli bir şekilde olursa doğum sancısı oluyor
Dilek33 Deletedmom_5 bnde yarın tam 36 oluyorm 4 gündür benimde sürekli sancım oluyo hemde belden bacaklarıma Kadar geliyor yarın kontrol var bklm Dr ne diyecek
hulya4627 Deletedmom_5 36+3 üm 2 haftadır bendede var cnm geçen hafta ve bu hafta Nst de düzensiz sancılarım çıktı ama açılma felan yok beklemedeyiz
Aysekoroglu Deletedmom_5 aynısı bende var bugün bu yüzden acile gittim açılma varmı diye bakıldı yokmuş nst de de sancı çıkmadı ama ağrı var
Deletedmom_5 Dilek33 Yarın kontrolden sonra buraya yazarmısın rica etsem merak ettimde.Cünkü bazen dayanılmaz oluyor bu ağrılar
Dilek33 Deletedmom_5 canım artık yalancı sancılar başladığı için oluyormuş birde ve eğin çok hareketli olması da sancı olarak sanmiyornus öyle dedi doktorum çok normalms
Brcccc Normal dedi doktor rahim kendini kasma gevşeltme hareketleri yaparak kendini doğuma hazırlıyormuş ama bunların olması güzel birşey bugün tam 37 haftalık olduk bebeğim baş aşağıda ve doğum kanalına girmiş o yüzden korkmayın 🥰🐣
Deletedmom_5 Aysekoroglu Benim bugün biraz azaldı sanırım artık çok yürümeye başlayınca ağrı yapıyor onu farkettim