Neriman64 https://resimyukle.io/r/FnntOG2DTX Biz 12 haftalık olduk teyzeleri ense kalınlığı iyi çıktı cinsiyet tahmini yapabilir misiniz
ilkgozagrimhavinim Neriman64 ben anlamamda 11+5te özellikle alt görüntü aynı benim kızımın görüntüsü😇
mom073 Neriman64 ense kalinligi down sendromu için önem bisey mi benim bebegime de ense kalınlığı iyi dedi
MinikBebeysi ElifAkaln bazı Bebişler kızımın Ultra fotosu gibi Gercekten de kafaları filan kızım gibi Onlara yorum yaptım bi kaç kez Pek anladığım söylenemz 😊❤️