27+1 benim de ben 22 haftada yaşamıştım bu ağrıyı korkup hastaneye gitmiştim kasılma çıkmıştı o zamandan bu zamana progestan fitil kullanıyorum doktor pozisyon değiştiğinde uzandıgında sol tarafına 1.5 saatte geçmez ve şiddeti artarsa korkalım demişti
Açıklaması rahatlatmıştı beni bi elinde bir kilo taşısan kolun bi süre sonra yorulur ağrır demişti. Büyüdüğü için artık herhalde