Normalde kaşımı bıyığımı alırken tek telde bile canım acırdı yavaş yavaş bekleye bekleye alırdım. Bugün patır patır ip cımbız kullandm zerre acı duymadan. Bacak temizliğinde de aynı şekilde. Hissetmedim bile. Bu durumun hamilelikle alakası var mı acaba yaşayan bilen var mı ? ☺️