Aysunduruu Kksll benim dün nişanım geldi ama ağrım yok açılmam yok nasıl yapmam lazım Meryem Ana otunu suya mı koymak gerekiyor acaba 🤷♀️onu koysam da öyle beklesem belki açılmam başlar ya
Bsr-byrk Aysunduruu hastane giderken Meryem suresini okuyup suya koymak gerekiyor diye biliyorum. İnternetten bir araştırın isterseniz. Doğum bitincede çıkartmak lazım sudan
Pamugunannesi1 Aysunduruu Suya koyup Meryem suresini açıyorsunuz otun yanında inşallah açılmanız olur 😊 Annenize falan sorun daha net bişey söyler size