Esmadncc Hamilelikte yüksek şeker bebeğe ne gibi zarar verir, bende şeker çıktı , şekerli yemesemde şekerim yüksek çıkıyor korkuyorum
zhlgs Esmadncc dahiliyeye gidin lütfen o size her şeyi anlatır. Kaç haftalık hamilesiniz . Son aylarda çıktıysa iri bebek olma riski bir de doğunca solunum sıkıntısı ihtimali var demslersi bana. Ama kontrol altına alırsanız bi problem olmaz inşallah