Hafsa__ Merhaba arkadaşlar, normalde adete yakın ikinci çizgi çok silik olurdu bat 20 sizce hamile olma ihtimalim var mı? Yarın kan versem belli olur mu? https://www.hizliresim.com/py69bfo
ebruzb Hafsa__ bence biraz daha bekleyin örnek olması adına benim adete 1 kala ovulasyon testimi atıyorum 🙂 https://resimyukle.io/r/okucKrcKku İnşallah sizde hamilesinizdir Allah isteyen herkese nasip etsin 💛
Melek__55 Hafsa__ [url=https://resimyukle.link/i/KefMA][img]https://s3.eu-central-1.wasabisys.com/iresim/KefMA.jpg[/img][/url] benimde adete dört gün kala böyle olmuş tu
Hafsa__ Aykem daha önceden de denemiştim hep çok silik çıkmıştı ikinci çizgi hayırlısı bakalım çok ümitlenmiyorum zaten 😅
Calisananne25 Ben deneyimlemedim direkt gebelik testi ile öğrenmiştim ama bir arkadaşım adete 5 gün kala ovulasyon testi ile öğrendiğini söylemişti isterseniz bir gebelik testi de yapın inşallah vardır 🥰
Hafsa__ Calisananne25 inşallah çok ümidim yok hatta adete yakın test yapmayı da buradan öğrenmiştim bakalım benimki nasıl sonuçlanacak ☺️🌸