Kapalikutu1 ben canım,
Benim eşimin de düşük çıktı,
Tedavi falan hiçbişi yapmadık ilaç vs,
Doktor deneyin dedi.
Ben eşime her akşam çiğ kurıyemiş,
Meyve, bitter çikolata, Düzenli kahvaltı akşam yemeği vs ile derken şuan 25 haftalık hamileyim şükürler olsun,
Bide seninde kafana çok takmaman lazım