Kbrbl Merhaba; benim son adet tarihime döre 7+4 ancak ultrasonda doktorumun vermiş olduğu ultrason görüntüsünde 5+2 gözükmekte. bu şekilde tarih uyuşmazlığı yaşayan var mı?
Prensesiminyolculugu Kbrbl sizin son adet tarihi önemli ultrason da çıkan değil ona göre hesaplamanız gerekiyor 😌
Liyaa Kbrbl olabilir cnm.gec yumurtlamadan muhtemelen.bir de zaten cihazdan cihaza doktordan doktora değişebiliyor hafta.
Liyaa Kbrbl eğer tüm kontrollerde su anki haftaya göre ilerleme olursa doktorlar onu bazaliyor adet tarihini degil
Kbrbl Prensesiminyolculugu ama son adet tarıhıme göre hesapladıgımda kalp atıs sesını duymam gerekıyordu ama 10gun sonra tekrardan gıdıcem o zaman duyulcak dedı doktor
Asyacaa Prensesiminyolculugu yanlıs bilgilendirmeyin lütfen gec döllenme olabiliyor mesela bana doktorum sat la uyysmadıgı icin su tarih baza alalım dedi her gittgim doktora da o tairihi söylüyorum yani adetten 2 hafta sonraki bi tarih ultrasonlada uyumlu gidiyordu yani ultrason a bakıyor genelde
iremcannn1907 Prensesiminyolculugu benim bildiğim kadarıyla da ultrasonda çıkan önemli, yani doktorlar öyle diyor 🙄 belirli bir hesaplama yapabilmek için her gebenin önce adet tarihinden hesaplanırmış, ama en doğru sonucu ultrason verirmiş 🤷🏻♀️
Liyaa Kbrbl yok yok cnm stres yapma:). Diğer kontrollerinde bak bakalım haftası nasıl devam ediyor. Ultrasonda doktorlar zaten 2 hafta ileri 2 hafta geriye kdr normal kabul ediyorlar.
Deniiiza Kbrbl benim de 6+2de doktor 5+1 demisti. 8haftada gittigim de 8hafta dedi yani haftasini sonradan yakaliyor merak etmeyin
Prensesiminyolculugu Asyacaa geç döllenme ise evet dediğiniz doğru fakat ultrason da 2 hafta önde veya iki hafta geride sorun olmuyor önemli değil bu zamanlar gelişimiyle alakalı ise her zaman adet tarihi baz alınır demişti banada doktorum sizde yanlış bilgilendirmeyin bence
yamacin_annesi Asyacaa benim doktorum da sizin dediğiniz gibi söyledi ilk baştan beri bebek bir hafta ileride gittiği için bir hafta ileriden hesaplıyoruz
Seross10 Kbrbl benimde adetims göre 9+1 am ultrasona göre 7+0 geç döllenmeden kaynaklı demişti doktor