Meliskam Kizlar merhaba…ben 16 haftada doktora gittigimde birde 22 haftada detayli ultasona giriceksin dedi…hicbir vitamin yazmadı bana…16_22 haftalar arasi vitamin hapı kullaniyormusunuz ? Doktorunuz yazdimi size Bu haftaya kadar folik asit aliyordum onu kesti dedi artik yeter amma hic vitamin yazmadi
zehranurr Meliskam multivitamin, d vitamini, omega ve Demir kullanılıyorum. Multivitamin ve d vitamini başından beri kullanıyorum sonradan omega ve Demir başlattı
greybrde Meliskam 13. Haftadan sonra devecit yazdı folikasiti kesti bide damla şeklinde D vitamin yazdı kullanıyorum şuanda da 19+2 haftalığız
Srcnannesi 12ye kadar folik asit ve d vit 12den sonra folik asit bırakılıyor içinde omega olan multi vitamin başlanıyor d vitaminide devam 16dan itibaren birde demir ekleniyor.
gmzacar D vitaminim düşük bu yüzden d vit kullanıyorum, demir ilacı ve multivitamin içiyorum( içerisinde folik asit,omega vs her şey var)