Benim 2.5 yaşında kızım var polen alerjisi var her mevsim gecisinde mutlaka hasta oluyor,yesillikte vakit gecirince de hasta oluyor.alerjik nezle.her seferinde bana da geçiyor şuan da 8+3 hamileyim ilaçta içemiyorum limon seviyorum yiyorum bol sarimsak kullaniyorum yogurtlarda falan banamisin demiyor. Thyloth icilebiliyormu hamilelikte. Siz neler onerirsiniz ihlamurda içeceğim