Eylulperi Kızlar sancım var doğum olabilir dedi doktor iğne serum ilaç yatışım yapıldı 25. Haftada böyle bir şey yaşadınız mı daha bebeğim 780 gram
ilkgozagrimhavinim Eylulperi canım benim rabbim sağ salim kavuştursun sizi. İnşallah daha uzun süre kalır karnında. Ama doğum yaşanırsada stres yapma rabbim ol der olur dualarım seninle inşallah🙏🏻
Deletedmom23234 Eylulperi Üzülmeyin. Rabbım bebeğinizi size bağışlasın inşallah. Ben burada çok gördüm sizin gibi bu haftalarda doğum yapipta bebeğine sağ salim kavuşan anneleri ❤️ Acikliginiz mi var
Minikmucizem22 Eylulperi canım hiç sıkma canını bende 28 haftalık falan doğmuşum 1 kiloymuşum ama şimdi maşallahım var 😂😂 stres yapma Allah’ın izniyle sağlıkla kucağına al bebisini
Papatya_38 Eylulperi ne gibi belirtileriniz var acaba , arkadaşım yirmi sekiz iken yaptı çok şükür şuan sağlıklı bebeği kuvez de kaldı elbette ama şuan bir yaşında olacak
ilkgozagrimhavinim Eylulperi üzülme lütfen neler görüp okuyoruz. Haftasında doğan kayıplarda oluyor, erken doğup sağ kalanlarda. Tamamen teslim ol dua et inşallah iğnelerle daha uzun süre kalır🙏🏻
Eylulperi Deletedmom23234 açıklığım yok eve çıkışım yapıldı bol bol dinleneceğim haftada bir iğnem var
Eylulperi Papatya_38 gece hiç geçmeyen bir adet ağrısı yaşadım bel ve kasık ağrısı sabah muayeneye gittim hemen ntsde sancılarım çıktı iğne ilaç serum 2 gün sonra evdeyim şimdi çok şükür ağrım geçti