Mom77788 arkadaşlar da yazmış ama ben de bir şarkı armağan edeyim sana 😃 son pişmanlık neye yarar her şeyin bedeli var 🎶🎶🎶. Sen zaten acicinin zararlı bir şey olduğunu biliyorsun diplere girmeyerek bir nebze durumu kurtarmissin. Elbette hiç yaptırmasan daha iyiydi o kimyasali solumak bile iyi değil ama olmuş artıkn kimse sana zararlı değil diyemez. Bu tarz kimyasallar zehir değil ani etki yapmıyor zamanla birikiyor ve zarar veriyor vudumuza. haliyle etkiler de uzun yıllar sonra ortaya çıkıyor. O nedenle sana ben yaptırdım bir şey olmadı diyene aldırma ve emzirme döneminde de dikkat et deriden emilecek her türlü ürüne. Yine de kendini üzme
olan olmuş hayırlıı olsun saçların 🙂