dolunay_6 Rojinn gebeliğin ilk zamanlarında bakılan bi test doktorunuzla görüşün bu konuyu içiniz rahat olsun aşınız varsa pozitiftir
dolunay_6 Zeynep04 tabi pozitif çıkıyor zaten işte bazen aksi durum yaşandığı için testi istiyor doktorlar