Ben de hiç alışveriş yapmadım ama iyi olduğunu duydum önceden biraz geç geldiği için sıkıntı yaşayan olmuş. 3 ay içinde Gelmediği takdirde para iadesi oluyor diye biliyorum. Bir de şimdi yeni bir kargo firması ile anlaşmışlar bundan sonra kargolarda sıkıntı olmaz diye okumuştum