Kızlar merhaba öncelikle görümcemin adeti biteli 11 gün olmuş dün ovülasyon testi yaptı iki çizgide net çıktı yani yumurtlama var gibi gözüktü akşam afedersiniz ilişki olmuş sabahına kalktığında da leke görmüş kasıklarında da hafif ağrı varmış. Yumurtlama döneminde olur mu lekelenme başına gelen oldu mu acaba? Ya da gebelik falan olabilir mi? Yani adetin ilk gününden bu yana 17 18 gün geçmiş. Gebelik de olsa ovülasyon testinde belli olur mu? Test yap deyip umut da vermek istemiyorum ona o yüzden size Bi sormak istedim belki yaşayan vardır?