Kızlar ben hep özele gidiyordum gebelik şekeri ,takibi derken birde devlete gideyim dedim dahiliye -kadin doğum arası özelde git gel neyse diyetle sanırım amniyon sıvısı fazlayken bugün devlet dedi normal sınırlarında yani özel fazla demişti gebelik şekerine bağlı olarak .Bugün devlet dedi bebek 30-31 haftalık özel maksimum 28 dedi acaba doktor ölçüm yapınca 30 hafta yaz dedi en az düzeltti adet duzensizliğinden dolayı net belli değil ama özel mi devlet mi bilemedim 🙂Sizce?