Seher-pak canım internete bakma orada her türlü ihtimal yazıyo başımıza gelecek diye bi kanun yok. Ben doktora sorduğumda bütün riskleri anlattı anlatmak zorunda nası olsa başına gelmez diyip es geçemez doktor da bilemez ya olursa bilgi vermemiş suçlu konumda olur öyle düşün. Diyetisyene git bütğn tahlillerini götür durumunu anlat ne seversin ne sevmezsin anlat sana haftana uygun liste verecek alıştıktan sonra çok rahat edeceksin
Önce şekerin dengelenecek sonra suyun benim 2-3 hafta içinde şekerim normale döndü su da bi sonraki kontrolde artmamış dedi şöyle diyim çapı en fazla 8 olmalıyken benim 9 küsürdü şimdi hiç öyle demiyor artmadı güxel diyor kafası da döndü o şekilde yani sen diyetini yürüyüşünü yap gerisi allaha kalmış biraz da