Portakalgeliyor Meyracukurmaraz üstünde yazıyor :) ben l aldım gayet iyi oldu doğumdan sonra karın ineceği için yine rahat olucaktır diye düşünüyorum :) https://ibb.co/NNRHJTx
Hilalibrahimkartalms16 Meyracukurmaraz ben canım 50 kilo ile hamile kaldim suanda 64 kiloyum s/m beden aldım kilojuza göre alın derim
Dila_mom 1prensannesi-34 hastane çantasında olması lazim mi ben 9 sene oldu 1ci çocuğum şimdi öyle alinmalimi??
Dila_mom Meyracukurmaraz hayirli gunler canim gerek olurmuki?? Ben ilk kızımda ped kullandım yoksa doktor şartmı dedi
Meyracukurmaraz Dila_mom doktor önermedi fakat bazılarından normal pedin yetmediğini duydum ilk günlerde hasta bezi kullanmaktan bunun çok büyük rahatlık olduğunu söylüyorlar
Ozlemust Dila_mom şart değil canım ama rahat oluyor kan çıkar mı endişesi taşımıyorsun pedin kenarından taşabilir
Esrabyr Ilk doğumumda kendi bedenimi almıştım. Hemşire çok rahatsız eder deyip daha büyük bez giydirmisti. En iyisi 1 beden büyük almak şimdiki doğumumda L aldım
Meyracukurmaraz Sibelrx şimdilik normal düşünüyorum ben ama sezeryan olursa gelen bölgeyi katlarım diye düşündüm
Ozlemust Sibelrx sezeryan bölgesine gelmiyor taa yukarılara denk geliyor bitiş yeri canım ayrıca oraya gelen kısım yumuşacık bir şeyden yapılmış rahatsız etmiyor alın mutlaka rahatlık kesinlikle
Hafissee Meyracukurmaraz valla xl değil bedenim 😁 ama sağlamcıyım xl aldım nolur nolmaz dar olmasın da geniş olsun😁