sdmr20 YelizYildirim Rabbim herkese nasip etsin inşallah🥰 bende yumurtlamanın 14.Günüydü normal kaset test yaptım anında çok çok silik çizgi çıktı bugun 15. Günü sabah kan verdim 38 çıktı inşallah güzelce yükselir🥰 inşallah seninde pozitiftir😍
YelizYildirim sdmr20 canım benim inşallah benim de değerim güzel çıkar. Kan verdim bekliyorum çok merk ediyorum kaç çıkacağını. Oğlumda da adetten önce öğrenmiştim kanda 360 çıkmıştı bakalım bu kaç çıkıcak ☺️☺️
Shrylmzzz YelizYildirim ayyy çok sevindim canıö senin adına sağlıkla hayırla al inşallah kucağınada🙏❤️