Hatice4446 Kızlar sizin de dikişin orası böyle sanki dokununca hissis gibi mi 🤷♀️ Uyuşuk gibi yani dikişin üstü falan hafif böyle şiş ve uyuşjk gibi sanki
Kemalinannesi Hatice4446 evet öyle ama sonra geçiyor benim yavaş yavaş geçmeye başladı ama tam değil hala kaşındığında kaşısam hissetmiyorum 🤦♀️
Hatice4446 muzeyyen1 canım sezeryan bana göre çok zor geçti ya sonrası ağrım çok oldu benim bugün 5. Günüm yeni yemi ayaklananiliyorum tabi ağrım hala devam ediyor mutlaka yanında birilerinin kalması lazım tek başına çok zor