BesteSonmezay gebe kalmak isteyenler genelde folik asit kullanmaya başlıyorlar . Ama şöyle de bir durum var folik asit fazlalığı otizme sebep oluyor . Allah korusun rabbim kimseye yaşatmasın .
en güzeli aile hekiminize gidin önce tüm değerlerinize baktırın eğer eksiklik varsa folik asit kullanın .
Eğer eksiklik yok ise kullanmanıza gerek yok gebe kaldıktan sonra kullanmaya başlayabilirsiniz. Hiçbir kan değerinizi bilmeden
böyle kendi kafanıza veya eczacının aklıyla ilaç kullanmaya başlamayın .
Bence siz bilinçli bir anne adayısınız önce kan değerlerinize vitaminlerinize baktırın ☺️☺️