Sema-tuncer 32.yılda çalışabilir raporu alsak bile sonraya aktaramıyormuşuz son gelen yazıyla. Bilginiz var mı öğretmen arkadaslarım
Sema-tuncer havvakaratas_09 hayır hocam aktarılmıyormuş. Ben de bu 2 hafta gidip sonraya aktaracaktım. Fakat memurumuz bu konuda yazı olduğunu söyledi. 24.haftada da izin verdiler ya pandemi dolayısıyla. O sebeple aslında 32den sonrayı aktaramıyormusuz
Trakyali3922 Hocam yönetmeliğe göre yaz tatiline geliyorsa kullanamıyoruz malesef ben de 32-37 arası yaz tatiline denk geldiği için aktaramayacağım. İdareme de sordum aktaramazsınız dediler.
ZumrutHanim Trakyali3922 peki 32 de Allah korusun erken dogum yaptim. 5 haftalik hakkım vardi onu napiyoruz yaniyo mu
Sema-tuncer Trakyali3922 evet hocam benim de çoğu yaza geliyor. Bugün tam 32artı 0dı. 2 temmuza kadar devam edip aktaracaktım. Fakat aktarılmıyormuş son yazıya göre
Okie-dokie ZumrutHanim mantiken 32 37 de calisamaz durumda oluyorsunuz dogum olursa. aktarabilmesi icin ozaman icerisinde calismamiz gerekirdi. Bence aktarilmaz ama 37den sonra dogum oldugunda kalan sure aktarılır
asyahumam Sema-tuncer yoo ben de post açtım hocam idari izindeyim diye idare vermek istemedi ders ama ben gittim 32 hafta çalışabilir aldım götürdüm. İki hafta da olsa aktaracağım yaza denk gelmiyor sonuçta fiili çalışma yapmış olacağım bu iki hafta