12tubi Ilkmercimekgeliyor bende altı aylıkken üç dört gün hissetmedim.cok korktum.ama normal.arada hissetmeye biliyorsun.ayrica çiğ etle ilgisi yoktur merak etme.ben sürekli dokunuyorum çok şükür bir şey olmuyor
busra1485 Ilkmercimekgeliyor o bebeğin düşeceği varsa sen cam fanusta da yaşasan düşer canım takılma buna dua et sağlıklı güzel hayırlı bir çocuğun olsun şayet düşecekse de üzülme çünkü engelli çocuk düşermiş sağlıklı düşmezmiş Allah sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin hepimize ama ete dokundun diye düşmez şayet düşerse de üzülme sorunludur zaten
gulbgs Elfelf475 Ilkmercimekgeliyor toksoplazma riskinden dolayı Ilkmercimekgeliyor toksoplazma riskinden dolayı öyle söylemiş:) ben sağlıkçıyım şöyle anlatıyım çiğ ete dokunup elini çok iyi yıkarsan hiç bir sıkıntı yok.Ancak çiğ ete dokunup elini yıkamadan ağzına falan götürmemeni tavsiye ederim.Özellikle tırnak aralarını fln iyi yıkamaya çalış ve elbette çiğ et tüketimi de yapmaman gerekiyor
lentil Aysenurctn32 toksoplazma geçirmediğim için bana da dedi. Ama iyice ellerini tırnak aranı temizlersen sıkıntı olmaz bakteri barındırmaz yani. Ben yine de eldiven kullanıyorm et tavuk yaparken
Aysenurctn32 lentil Şaşırdım görünce. Aynı tahtayı kullanma eti keserken falan gibi şeyler söyledi ama eldiven kadar ciddi olduğunu söylememişti bu zamana kadar hiç dikkat etmedim..
miniginannesi9 Ilkmercimekgeliyor çok mantıksız ya, Türkiye’de yemekleri genelde kadınlar yapar ve hamileyken haftada en az üç kez protein et tüketmek gerekiyor, hamileliğimin başından beri et, kıyma, tavuk, balık hepsine dokundum,Allah’a şükür 36. Haftama gircem.
lentil Aysenurctn32 bildiğim kadaryla hamilelik boyunca geçirmeyenler için tabi en riskli şey toksoplazma. Doktorlar da bu riski göze almak istemiyor bence
bebeklerim_ Ilkmercimekgeliyor ben en başından beri hep dokunuyorum Allaha şükür bir şey olmadı belki aile hekiminiz tedbir amaçlı demiştir kötü düşünmeyin :)
Basakgul Ilkmercimekgeliyor Saçmalamasinlar 😁 et tavuk evde kim yapıyor tabiki ben çiğ yeniyor yahu 😂😂
Denzkzi Ilkmercimekgeliyor yoook artık saçmalık 😒 Dooktor öyle dediği için kafana yer etmiş bence psikolojik
058elf Emel123 dokunmayla bulaşmaz diye biliyorum et sonuçta dokunduktan sonra ellerini güzelce yıkarsın
Basakgul Emel123 Toksoplazma dokunarak bulaşmaz Emel hanım ağız yoluyla bulaşır.Çiğ yenmemesi önemli gebeliktede.Eller iyi yıkandığı takdirde bir problem olmaz
Emel123 Basakgul korona da elden bulaşmıyor. Ama ellerimizi sık sık yıkamamız isteniyor. Toksoplazma için eldiven önlemi alınırsa istemsiz ağıza götürülmesi durumunun önine geçilebilir. Bunlar önlem. Ayrıca doktorum elinde açık yara varsa elinden bulaşır dedi. Heralde o daha doğru biliyordur .
dygm3848 Böyle bir durum gerçek olsa et ve et ürünlerinde çalışan bütün kadınlar çocuk doğuramazdı herhalde 🤣🤣
Masal53 dygm3848 kız sana ne dicem sabah hastaneye sekreterler kaçta sıra vermeye başlıyo 🤔 bide sıra alamazsak almanın kolay yöntemi varmı 😁😁
Tuba0909 Ilkmercimekgeliyor Yeme demiştir çiğ et, yarı pişmemiş et bakteri üretir diye ilk kez sizden duyuyorum dokunmama muhabbetini