15 günlük lohusayım gündüzleri bebeğim uyuduğunda uyuyamıyorum bi türlü bi şey olucak korkusu vardı şimdi yok ama dalamıyorum geceleri de cok uykum gelıyo emzirirken uyukluyorum gene korkuyorum uyur kalırım Allah korusunn diye ama gündüz uyusam gece bu sorun olmaz ama uyuyamıyorum tavsiyelerinizi alırım