ayasmelis bence erken.. Suyum fazlaydı bi ara 34-37 arası dogum yapma rıskım vardı arastırdım dogarsa ne olur dıe 37 de küvöze girme riski cok cok düşük ama var. Ve cene kasları 40.haftaya kadar gelısmeye devam edıyor emmeme sorunu yasanabılır . Bebegın kılo ve gelısımıyle alakasız bu soyledıklerım bebegınız 4kgda olsa bu sorunlar olablr . 🌸