melissannesi Kızlar Sakaryada yaşayan anneler hangi hastane hangi dr a gidiyosunuz tavsiye verirmisiniz
Sinem0754 melissannesi ben Ersin Gürsel e gidiyorum ama hastane doktoru değil özel muayenehanesi var. Doğumum adatıp ta olacak inşallah. Adatıp doktoru soruyorsan da Reyhan hanım ın adını çok duydum
Eda115354 melissannesi ben medar da yeşim hanıma gidiyorum 33. Haftama giricem kendisinden çok memnunum illa adatıp dersen arkadaşım reyhan hanıma gidiyo ben o da çok memnun.
ZeynepUstaaa melissannesi ben medar da musa yılmaza gidiyorum çokta memnunum hem doğum ücreti ve şartları diğer özellere göre çok daha güzel 👍🏼
Anesanne melissannesi ben gitmedim ama adatıpta Tuğba düzcan’a giden çok kişi duydum ve memnunlar. Ben de haftaya randevu aldım deneyeceğim
melissannesi Sinem0754 tşk ederim ben ilk doğumu Reyhan hanımda yapmıştım 2. Cide tercihim olmayacak🤭
History86 ZeynepUstaaa merhabalar bende il dışından gelicem Medar hastanesini düşünüyorum muayene ve doğum ücreti hakkında bir bilginiz var mı acaba
Rzgr_123 melissannesi ben ilk oğlum da reyhan hanıma gidiyordum çok memnundum şu an maddi sebeplerden ötürü araştırmada Bülent şenere gidiyorum o da iyi çok bi doktor
Byzadmrl melissannesi Ben Tuba Düzcan a gidiyodum dogumumuda onda yaptım çok memnun kaldım tavsiye ederim 😊
melissannesi Byzadmrl bu hafta gidicem bende Tuğba hanımı çok tavsiye eden oldu sanırım bende ona gideceğim inş memnun kalırım☺️
Sinem0754 ZeynepUstaaa iyimiş fiyatı. Adatıp ta yapacağım doğum ama doktorum dışarıdan. Hiç fotoğrafçı falan sormadım ama dahil değildir herhalde orda
ZeynepUstaaa Sinem0754 orda dahil değil oğluma doğum adatıpta yaptım ama öyle bişy yoktu şimdi komşumda adatıpta düşünüyodu sordu ama yokmuş
adrmz54 History86 benim doktorumun kendi kliniği var ama doğum nasipse medarda olucak..doğum ücreti 4 bin TL dediler..