Cigdemmom Kızlar 36+6 yım doktora gittim doktorum çok ilkel cidden çatı muayenesini 39 da yapcam diyor şaka mı o haftada çoğu kadın doğuruyor
Ftm_08_61 Cigdemmom benim ilk 37 haftada yapıldı çatı muaynesi açıklığım yoktu dünde 38 oldum tekrar baktı tekrar yok😂size niye öyle dedilerki
celikbebeklerr Cigdemmom doktorunuz belki normal dogumu destekleyen birisidir. Genelde cati muayenesini yapmiyor oyle doktorlar. Yani dogurabileceğinize inanıyor olabilir. Benim ablam da kuzenim de cati muayenesi olmadan doğurdular
yesilkahve Cigdemmom bence çok geç değil bende ilk çatı muayenesini 38+2 de, ikinciyi 39+1 de oldum. Doktorum çatı muayenesi bazı gebelerde doğumu tetikliyor erken yapmayalım demişti belki sizin doktorunuzda o düşüncededir
biranneikikedi Cigdemmom çatı muayenesi çok kolay bi şey benimkini doğumdan hemen önce yapıldı. Doktora güvenin o daha iyi bilir
Cigdemmom Ftm_08_61 yani öyle olması daha iyi değil mi eğer çatım hiç müsait değilse sezeryan günü verir neye göre bu tarihi verdi bilmiyorum 39 nedir ya
mom012 Cigdemmom bende 38+4üm pazartesi kontrole gidicem 39 olucam hala olmadı, bilerek sormak da istemiyorum ne zaman yapacaksınız diye bazı doktorlar yapmayabiliyor da
Diilruba Cigdemmom Bence doktorunuz ilkel değil tecrübeli benim doktorum çatı muayenesi hiç yapmıyor doğum başlamadan yapılan muayene in bir anlamı yok diyor çünkü çatı kemiklerinin doğumda esnediğini söylüyor