İlk kan değerimde beta hcg 46.800 çıktı kadın Doğuma gittim kese görülmedi alttanda muane etti görülmedi doktor bu değerde görülmesi lazımdı dedi kana bakalım dedi tekrar baktığımızda 131 e düştü doktor görülmemesi normal dedi ama ben çok endişeliyim bir hafta dinlen sonra gel bakalım dedi sizce aksı bir durum olur mu