Hanımlar selammm ara ara ufakta olsa göğsümden sıvı geliyordu bugün ise uykudan uyandım bir baktım avucum kadar göğsüm ıslak yapış yapış 29 haftalığım . Şimdi size sorum bu süt mü oluyor eğer öyleyse bebeğin ilk içeceği süt mü boşa mı gitti yani 😔 kafamda deli sorular 😊