Pazartesi günü sezeryan ile kızımı dünyaya getirdim Allah ımın izniyle.ama kızımda sarılık yüksekliği ve crp yüksekliği ((enfeksiyon yüksekliği )nedeniyle yoğun bakıma yattı süt vermem gerekiyor evladıma ama sütüm çok az geliyor nasıl arttırabilirim birde yenidoğan kişi de ne kadar süt olması ilk haftalar normal acaba neye göre sütün çok az ya da iyi olduğundan bahsedilebilir?(10ml 30ml mesela bir sağımda ne kadar süt gelmesi normal)