Merhaba kızlar biz 16 haftalık olduk 🤗💙 dün de oğlumuzun ismine karar verdik. Şahmeran istiyordum eşimle dün almaya gittik ve harf şahmeranlara baktım o anda dedim A olsun mu ? A kim be dedi önce şaşırdı 😅😅 dedim oğlumuzun adı Arden olsun mu 💙 aklımda zaten miran barlas ve arden vardı ve Arden e karar verdik o an 😍 oğluşunun ismi Arden olan anneler var mı aramızda ? Bu arada anlamı çooook güzel 😍 Allahın tarlası, bolluk bereket adalet prensi 💙 Arden AVCI 💙