Hepinize cevaplarınız için teşekkürler . Bu konuda tek değilim anlaşılan . Umarım bir an önce geçer ve normal hayatıma devam edebilirim çünkü bu şekilde yaşamak çok zor en çok da eşim ağır bir işte çalışıyor ona yardımcı olamamak yemek yapamamak çamaşır yıkayamamak beni çok üzüyor Allahımdan bian önce hepimiz için geçmesini diliyorum 🙏🏻