DRYD Serdar4125 ben de nisan ayında yaşadım. Ama avantajları var. Vücut kendini sağlıklı bir gebeliğe hazırlıyor. Mayıs ayında tekrar hamile kaldım. Şu an 8 haftalık🙏🏻
aselnannesi Serdar4125 bende yaşadım canım şuan ama şuan 25 haftalik gebeyim yani yaşasam da hamile kalmana engel degil
Omay0707 Serdar4125 beta hcg yükselişteykrn bi anda düşüyor yani kese rahime tutunamıyor bile genelde 3 4 haftalıkken kimyasal gebelik oluyor