Hamilelikte 8-10 Kg alımı önerilen kilo değeri. Fakat bence kıyas yapmak çok yanlış. Kişiden kişiye değişir. Bir kere vücut kitle endeksi çok önemli. (Boy-kilo oranı) sizin aldığınız 6 kilo çok değildir ama belki arkadaşın göbek bölgesinde yağlanma görmüştür ya da şeker riski görüyordur. Doktorun muhakkak bir bildiği vardır bence. Benim doktorumda kiloya çok takıyor. Son aylarda ödem, siyatik bel ağrısı vs gibi sorunları öngördüğü için dikkat edilmesini istiyor olabilir.