Minnakanne_ asistan da doktor oluyor stajyer değil. Uzmanlar poliklinikte çalışmaları gereken zamanlarda asistan doktorları bırakıyorlar yerlerine o branşta staj yapan doktorları yani ve asistanlar hiç bir ek ücret almadan o uzmanın yerine bakmak zorunda kalıyor. Asistanlar 36 saat çalışıp 8 saat dinleniyorlar bütün parayı uzmanlar alıyor ama yerlerine asistanları bıraktırıyor 15.30da cıktığında 36saattrn çıkmış oluyor yani. Kesinlikle mağdur olmanız çok üzücü ama bu sistemin bir hatası şikayet etmekle iyi etmişsiniz bu ordaki asistan için de iyi bir şey. Çünkü asıl randevu aldığınız kişinin orda bulunması gerekiyor normalde umarım düzelir bu sistem bir an önce