DeryaEyll Bende 12+2 de ikili de öğrendik cinsiyetimizi doktor çok net söyledi verdiği ultrason kağıdında da sanki net olarak görünüyor ama burada okadar çok değişen cinsiyet okudum ki güvenemiyorum muhtemelen detaylıda görene kadar bişey almam
kedilianneee ogluileannesi canım gecen hafta yaptırdım ikili tarama ama doktorum tahmin deyince istemedim. O zaman 16. Haftada kesin konuşalım dedi canım
DeryaEyll ogluileannesi evet canım hiç güven olmuyor en güzeli beklemek nasılsa doğuma kadar tamamlanacak mecburen