[bilinmeyen] benim 20 gündür aşırı bir ağrı ve sancı vardı, öyle gittim doktora muayene etti alttan rahim ağzı mesafesi 5 cm olması gerekirken benim bebek yarıya inmiş 2 cm kalmış, ondan erken doğum riskim var, doktor 4 hafta yatarak geçir bişey yapma dedi erken doğmaması için, ama benim kız aceleci galiba zorluyor beni.. erken doğum riskin olursa doktorun bunu sana muhakkak söyler CNm merak etme kendi kendine huzursuz etme, bu haftalarda başının aşağı inmesi ve yalancı sancıların olması normal, benim tek sıkıntım bebeğin sadece pozisyona girmesi değil aşağı inmiş olması