Merhaba arkadaşlar bugün 17. Haftamdayim doktora gittiğimizde ultrasonda bebeğin kalbin de beyaz bir leke olduğunu söyledi ve ben biraz tedirgin oldum temmuz da detaylı utrasona gidegiz ve o zaman daha net bir şey söyleriz dedi daha önce hamileliğin de böyle bir şey olan var mı lutfen bir şey diyin çok tedirgin oldum …