Kızlar devlette ikili tarama testi yaptırdım daha doğrusu kontrole gittim akıntım vardı enfeksiyon olabilirmi diye şüphelendim doktor dedi ikili tarama testi yapalım tamam dedim yaptı 3 4 dakka bile sürmedi ultrason bide çocuğun sutekki arkası dönüktü neyse kanda aldı 10 gün sonra cikcakmis sonuçlar.ama ben ya özel hayatta yada karatasta tekrar yaptırmak istiyorum bu iki hastanelerde yaptıranlar memnun kaldınız mı ne kadar sürdu onerirmisiniz??