Hanımlar en son 28 Mayıs da adet oldum adet günüme 1 hafta var ama şu son üç dört gündür üzerimde bir halsizlik var yorgunluk var midem bulaniyo gibi hissediyorum göğüslerim çok ağrıyor ve ağırlaşmış gibi hissediyorum ve her yerim agriyo kollarım belim bacaklarım hiç halim dermanım yok bir de devamlı köyü ama sarı renktesümük şeklinde akıntım var bundan 2 ay önce de boş gebelikten kürtaj olmuştum 30 nisan da ama ilk adetini olduktan sonra doktor gayet iyo durumda rahmin dedj çocuk dusunebilirsin dedi bende korunmayı bıraktım bir de zaten adet olmadan önce de bir kaç defa korunmadigimiz olmuştu sizce hamile olabilir miyim ? Bunlar erken hamilelik belirtisi olabilir mi ?