Burcuaykut Asrinbaby haklsın canım benimde iki hafta sonra çatı muayenem var 🤦🏻♀️Nasıl olucam hiç bilmiyorum onun stresinde var tabi🙊 Allah yardımcımız olsun
Ebruuuuuu Şafak 70 benimde 😊 30. Haftaya girdik bugün felaket bi bel ve karın ağrısıyla uyandım gün boyu belim kopacak gibi ağrıdı karnımda adet olacakmışım gibi bu durum sizce normal mi 😏
Seyma_murat Canselkursunn 114 🙈😍 Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah canım cinsiyet ne?
GulhanKarakaya Liladrian benimde 26 gunum kaldi...artik hangimiz dogurmussa allahin izniyle🤦♀️🤦♀️🤗🤗
Tugbaumit Asrinbaby Son 33 oda dediğin gibi 40 haftayı beklerse 😂 Düşününce uykularım kaçıyor korkmuyorum desem yalan olur 😂