30+3 deyim. Bu zamana kadar sağ sol sırt üstü falan hiç önemsemeden yattım. Ama etraftan duyduğum soluna yat önerisi üzerine iki gündür soluma yatıyorum. Yorulunca sağa yatıyorum. Ama ben sola ya da sağa yatınca hareketleri çok zayıf hissediyorum. Neler neler denedim ama yok. Normalde çok hareketlidir. Hatta doktoruma bile mesaj attım hareket az hissediyorum diye. Zaten salı günü de randevum var. Bişi yoktur ama Hala devam ederse yarın gel bakalım kafan rahat etsin dedi. Neyse tesadüf olarak dalgınlığıma geldi sırt üstü yattım. 2 dk sonra bebeğim resmen içerde tepinmeye başladı. Dışardan da bariz görünüyor. Sırt üstü yatmak kan akışını zayıflatır diyolar falan ama bende işlemiyo mu anlamadım. Rahatsız da olmuyorum sırt üstü yatarken 🙄 başına gelen var mı acaba bi bende mi böyle oluyo 🤦🏼♀️