Handannnn bizde bi taraflarımızdan uydurmuyoruz, doktor ne derse onu yapıyoruz👍 Doktorum hatta 3 saati geçmediği sürece sıkıntı yok dedi. Bebeğini uyandırma dedi, Her bebek 20 dk ya da 30 dkda bir acıkmaz 👍 çocuğun büyümesi için uykuya ihtiyacı var. 20 günlük bebeğim 1 kilo aldı 2 saatte bir emzirmeyle 👍 demekki emzirmenin süresiyle alakası yokmuş 👍