Eymnnn 22 günlük bebekte geçmeyen sarılık nne aütü sarılığıdır muhtemelen, araştırın netten. Oğlumun55 gün sürdü, dr un söylediği şuydu karaciğeri yavaş çalıştığı için sütü sindiremiyor, bu nedenle sarılık yapıyor büyüdükçe karaciğeri çalışmayı arttıracak ve geçecek. Takviye ise bana dememişti dr, başka bir arkadaşım günde 2 kez emzirme sonralaeı az miktarda verdi ölçüleri hatırlamıyorum. Emzirmeyi bırakmadı ama.