Sezenboz Selammmm günler sanki hiç gecmiyor biran önce büyümesini kucağına almayı istiyor insan nasıl gidiyor ? Cok şükür bu zamana kadar sıkıntımız olmadı nezaman cinsiyet öğreniriz bunun içinde ayrıca sabırsızım🙈🥰🥰
Yagmr000 Sezenboz bizimde bu gün 11+6 inşallah yarın 12 olucaz bakalım salı günü doktora gidicem insalalh öğrenirim çok kişi var 12 de öğrenen
Merveren Sezenboz 13 haftaya yeni girdim dün gittim ikili testte söyledi doktor çikolata yiyin gösterir diyenler haklılardı ☺️
Sezenboz Yagmr000 ayyy hadii inşallahhh öğrenirsin😍 bende haftaya gidicem küçük bi tahminde bulunur gibi doktor ama içime hep benim kız doğdu tabi sağlıklı olsun önceliğimiz🙏🏻🙏🏻