Dogumdan once 33.haftamda bi tatil kaçamağı yapmayi dusunuyorum da,acaba arabayla akdenize dogru molalı,doğaçlama bir tatil mi yoksa hersey dahil bir otelde konaklamalı tatil mi yapayım karar veremiyorum.Bir yandan araba kiralayıp istedigimiz yerde geceyi geçirerek kafamiza gore tur seklinde yapasim var,diger yandan yorulurmuyum diye dusunuyorum.Deneyimi veya tavsiyesi olan var mı ?