PinarCaliskan Merhaba hanımlar Ben sezeryanla doğum yapacağım temmuzda , hasta bezi mi yoksa lohusa pedi mi almalıyım bilemedim. Sizce ? Yani hangisini kullanmaliyim, bide kaç gün sürüyor bu durum ?
Busbushatun PinarCaliskan ben hasta pedi hastanede vermislersi bi kez kullandim ama hic rahat degil depend daha konforlu
umudunannesiii Heather depend dediğiniz şey kiloduyla bir mi oluyir e devamlı onu çıkar et pijamani degstr falan daha zor değil mi blmedigim için soruyorum
Heather umudunannesiii külot bez gibi. Devamlı dolmuyor ya. Benim dolmadı yani, çıkarıken kenardan yırtılıyor normal alt çamaşır gibi giyiliyor.