Melisssa41 Hanımlar merhaba bu sabah lekelenme tarzinda kanama geldi hafif hafifte kasıklarımda agrı hissediyorum sizce dogum yaklastımı doktora gitmelimiyim yoksa bekleyimmi
meraklianne1 Melisssa41 doktorunuza bilgi verin bence eğer devlette herhangi doktorun yoksa acil e git baksınlar açıklığına filan🍁
Purpura26 Melisssa41 Gebe okulunda ebe nişan gelince gelmene gerek yok evde düzenli sancılarını bekliceksin ama suyun geldiği an bekleme gel dedi. Şuan gitsen bir şey yapmazlar yani eve yollarlar tekrar. Eğer sümüksü kırmızı pembe bir akıntıysa nişandır